[Orasi] ΑΝΑΠΗΡΟΣ καταδικάστηκε επί 19 μήνες να μείνει νηστικός!

Kostas .D. Theodoropoulos ksteo στο hostvis.net
Δευ 29 Αυγ 2016 00:02:32 EEST

Το πρόβλημα είναι πως με αυτούς συγκυβερνάει ο Συριζα για αυτό και τον
έστειλαν εκεί. Ας τους λουστεί τώρα.
--Κώστας--

-----Original Message-----
From: Σκορδίλης Σπύρος
Sent: Sunday, August 28, 2016 11:58 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ΑΝΑΠΗΡΟΣ καταδικάστηκε επί 19 μήνες να μείνει νηστικός!

Φαντάζομε ότι όλοι αντιλαμβανόμστε το λαικίστικο τουδημοσιεύματος. Δηλαδή
ένας άνθρωπος έμεινε 19 μήνες νηστικός. Και ακόμα. Δεν μπόρεσε να χορτάση
γιατί δεν πήρε αναδρομικά. Το δικό μου σχόλιο και ξέρετε πόσο αντιςύριζα
είμαι. Σε κάποιους θα έλειπαν και τους έκατσε στραβά. Σπύρος

28 Αυγ 2016, 21:07, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς
<ckoromilas at hotmail.com> έγραψε:

orasi-request at hostvis.net

Orasi at hostvis.net

[...]

Κατάλογος ηχητικών βιβλίων για ανάγνωση
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που
λειτουργούν οι φορείς των τυφλών

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου