[Orasi] Άδωνης Γεωργιάδης! Όλα όσα ίσως δε γνωρίζουμε γι’ αυτόν!

Χρυσούλα Καραθύμιου chrisakara66 στο gmail.com
Παρ 30 Δεκ 2016 10:40:10 EET

Και εγώ θα έλεγα ότι, Τα πτυχία, τα διδακτορικά και η πολύ μόρφωση Δεν φτιάχνουν χαρακτήρες.

Στάλθηκε από το iPhone μου

29 Δεκ 2016, 4:23 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxaritos στο hol.gr> έγραψε:

> εγώ θα έλεγα καλύτερα ας μην είχε ασχοληθεί με την πολιτική. νομίζω δεν του χρειαζόταν. τώρα για το αν και τι περιέσωσε, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
> Νίκος.

> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
> Orasi στο hostvis.net
>
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>
> Για το αρχείο της λίστας
> Εναλλακτικό αρχείο:
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου