[Orasi] Βάστα Ρωμιοσύνη! 29 Μαΐου 1453

Christos Koromilas Κορομηλάς ckoromilas στο hotmail.com
Κυρ 29 Μάϊος 2016 22:41:28 CEST

Μεγάλη μορφή η κυρία.
Θα ακούσω ακόμα και τις προσωπικές της κρίσης αλλά δεν τα δέχομαι όλα της Αβασάνιστα.
Περισσότερο κινδυνεύουμε απ' αυτούς που θεωρούμε ότι είναι υπεράνω.

Όπως έλεγε και ο καρπουζάς όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω  και εγώ όλα τα κρίνω Και τα σκέφτομαι, πίσω από τις λέξεις και τα γράμματα!
Καληνύχτα φίλε

Στάλθηκε από το iPhone μου

29 Μαΐ 2016, 22:39, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ksteo στο hostvis.net> έγραψε:

> Τα δικά μου συμπεράσματα δεν γράφονται από εμένα όπως λες. Πριν λίγο καιρό είχα ποστάρει την συνέντευξη μίας αληθινής ελληνίδας της Ελένης Αρβελέρ που μιλούσε για τις ήττες του Ελληνισμού όπως και τι οδήγησε στην άλωση της πόλης αν βάλεις το όνομα της στο αρχείο θα την βρεις. Σου συνιστώ να την διαβάσεις με προσοχή.
> --Κώστας--
>

> -----Original Message----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς
> Sent: Sunday, May 29, 2016 10:55 AM
> To: orasi mailing list
> Subject: Re: [Orasi] Βάστα Ρωμιοσύνη! 29 Μαΐου 1453

> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου