[Orasi] Ερώτηση για το παιχνίδι Tube sim

Dimitrios Tsakiridis dtsak32 στο otenet.gr
Τετ 25 Ιαν 2017 19:24:28 EET

Ευχαριστώ φίλε Νίκο, τώρα να σε ρωτήσω με τα πλήκτρα L, το ήττα και το
πλήκτρο D, τί αναβοσβήνουμε;

Οι συντομεύσεις είναι head line, destination line και η άλλη δεν τη θυμάμαι.

On 25/1/2017 5:19 μμ, Nikos Demetriou wrote:
> Γεια σου Δημήτρη.
>
> Οι ιδοποιήσεις που ακούς από τον ασύρματο σου μπορεί να είναι οι ακόλουθες.
> Αν ένας σταθμός είναι κλειστός και θα πρέπει να τον περάσεις και να πας
> στον επόμενο.
> Αν ένας επιβάτης πάτησε τον συναγερμό στην καμπίνα και θα πρέπει να φτάσεις
> στον σταθμό το συντομότερο.
>
> Αν υπάρχουν εργασίες στις γραμμές και θα πρέπει να ελατώσεις ταχύτητα.
> Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι.
> Με το γράμμα Z ελέγχεις πόσοι επιβάτες περιμένουν να επιβιβαστούν. Αν σου
> πεί 0 σημαίνει πως μπορείς να κλείσεις τις πόρτες.
> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου