[Orasi] Αγγίζει τους 150 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως το Netflix | Κόσμος | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Kostas .D. Theodoropoulos ksteo στο hostvis.net
Τετ 17 Απρ 2019 09:52:20 EEST

Καλημέρα Χρυσέλα. Αυτός ο τρόπος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι πλέον το
μέλλον με ανάλογες ανταγωνιστικές πλατφόρμες που θα εμφανιστούν στην
συνέχεια ενώ εν τω μεταξύ εμείς συζητάμε για το ότι η κρατική τηλεόραση δεν
μεταδίδει δελτίο ειδήσεων στην νοηματική ή δεν διαθέτει περιγραφές και
μεταγλωτήσεις για τα άτομα με πρόβλημα όρασης. Στον ίδιο δρόμο κινείται
βέβαια και η καθ'ημάς ιδιωτική τηλεόραση.
--Κώστας--

-----Original Message-----
From: Chrysella Lagaria
Sent: Wednesday, April 17, 2019 9:20 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Αγγίζει τους 150 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως το
Netflix | Κόσμος | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Καλημέρα Κώστα!
Το Netflix με δεδομένης και της ολοένα και χαμηλότερης ποιότητας Σε
ειδησεογραφικές εκπομπές και προγράμματα στην ελληνική τηλεόραση, είναι μια
υπηρεσία που αξίζει τα χρήματα της στο 100 % Δεν ξέρω αν ισχύει  ακόμα η
δυνατότητα να μοιραστείς ένα πακέτο με άλλους τρεις συνδρομητές,   επομένως
να πληρώνεις το άστρονομικό ποσό των… 3 € το μήνα για να βλέπεις σειρές,
ταινίες, ντοκιμαντέρ!
Σαν εφαρμογή επίσης λειτουργεί εξαιρετικά καλά πλέον με το voiceover στο
iPhone με δυνατότητα ελληνικών υποτίτλων και σε πάρα πολλές περιπτώσεις και
ηχητικής περιγραφής!

Χρυσέλλα Λαγαρία

17 Απρ 2019, 08:31, ο χρήστης «Konstantinos Theodoropoulos
<ksteo στο icloud.com>» έγραψε:

> http://www.kathimerini.gr/1019925/article/epikairothta/kosmos/aggizei-toys-150-ekat-syndromhtes-pagkosmiws-to-netflix
>
> Αγγίζει τους 150 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως το Netflix
> 08:15
>
> Το Netflix αύξησε κατά 9,6 εκατομμύρια τους συνδρομητές του μέσα στο πρώτο
> τρίμηνο του 2019, αγγίζοντας πλέον τα 149 εκατομμύρια παγκοσμίως,
> ξεπερνώντας τις προσδοκίες των επενδυτών, των αναλυτών και των ίδιων των
> στελεχών του, καθώς γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές σε όλο τον κόσμο.
>
> Οι 1,74 εκατομμύρια νέοι συνδρομητές μεταξύ Ιανουαρίου-Μαρτίου προέρχονταν
> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου