[Orasi] ΑΠ: ΑΠ: Γειάσου φανή. Με την άλφα καθότι παιδί της έχω πικοινωνήση με μία υπεύθυνη μετά απο αρκετά ζώρια και απηλές. Κάναμε μιά κάλη κουβέντα. Κατανόησε το πρόβλημα και συγκινήθυκε που διαχιριζόμαστε σμάρτοφόν. Βλέπεις είχε δεί το σχετικό βίντεο κ

Kostas Theodoropoulos ksteo στο otenet.gr
Παρ 2 Αυγ 2019 11:02:03 EEST

Λέω πολύ απλά πως η λύση είναι δύσκολη. Και η διαμαρτυρία για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να προτείνει και λύσεις.
--Κώστας—

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

Από: Θανάσης Κατσαγάννης
Αποστολή: Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2019 10:15 πμ
Προς: orasi mailing list
Θέμα: Re: [Orasi] ΑΠ: Γειάσου φανή. Με την άλφα καθότι παιδί της έχω πικοινωνήση με μία υπεύθυνη μετά απο αρκετά ζώρια και απηλές. Κάναμε μιά κάλη κουβέντα. Κατανόησε το πρόβλημα και συγκινήθυκε που διαχιριζόμαστε σμάρτοφόν. Βλέπεις είχε δεί το σχετικό βίντεο κ

Σιγνόμη φίλε, δεν καταλαβένω τι λές.
Πρέπει πρώτα να βρούμε λίση και μετά να διαμαρτιρηθούμε;
Θανάσης.

πικοινωνήση με μία υπεύθυνη μετά απο αρκετά ζώρια και απηλές. Κάναμε μιά
κάλη κουβέντα. Κατανόησε το πρόβλημα και συγκινήθυκε που διαχιριζόμαστε
σμάρτοφόν. Βλέπεις είχε δεί το σχετικό βίντεο και εί

> [...]
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> __________
> http://www.nvda-project.org/
> _____________
> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
> ____________
>

> ---
> Αυτό το e-mail ελέγχθηκε για ιούς από το πρόγραμμα Avast antivirus.
> ________
>
> Orasi mailing list
> orasi-request στο hostvis.net
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της

Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου