[Orasi] Να σταματήσει η τοποθέτηση ATM αφής που αδυνατεί να τα χρησιμοποιήσει ένας τυφλός

Γρηγόρης Αργυρόπουλος gregargy στο gmail.com
Τρί 20 Αυγ 2019 14:29:27 EEST

Καλημέρα Κώστα, καλημέρα σε όλους και σε όλες. Η αλήθεια είναι πως το κείμενο είναι σύντομο, όμως έχω μια δυό   ενστάσεις.  ΑνακατεύειΤο νομικό κομμάτι των Δίο  μαρτύρων που χρειάζονται  για κάποια συναλλαγή με την τράπεζα εντός του καταστήματος Που είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση, Με τη χρήση του ATM από εμάς που δε βλέπουμε που είναι ένα  Καθαρά τεχνικό κομμάτι. Επίσης, δεν προτείνει κάποια λύση έτσι ώστε να προωθηθεί αναλόγως. Και κάτι άλλο, ο τίτλος του εγγράφου λέει να σταματήσει η εγκατάσταςη  με τα μηχανήματα αφής που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από εμάς. Μα, πρέπει να είμαστε εκτός πραγματικότητας για να τιτλοφορούμενο ένα κείμενο που θέλουμε να πάρει μορφή διαμαρτυρίας Έτσι. Επειδή για μένα η ουσία είναι, να μπορώ να χρησιμοποιώ το  ATM     Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

19 Αυγ 2019, 6:31 μμ, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <ksteo στο icloud.com> έγραψε:

> Αρχικά τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Τάκη για την πρωτοβουλία του. Το κείμενο είναι σύντομο και ταυτόχρονα περιεκτικό ενώ επισημαίνει το αυτονόητο.  Θεωρώ πως πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε την συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Θέλω να πιστεύω πως σε αυτή την κατεύθυνση θα αντιδράσουν και θα βοηθήσουν ή οργανωμένοι φορείς της αναπηρίας.
>
> Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου
>
> 19 Αυγ 2019, 6:25 μμ, ο χρήστης «Konstantinos Theodoropoulos <ksteo στο icloud.com>» έγραψε:

> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την Orasi λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου